PRODUKT OG MERKE

Mitt Lojalitetsprogram

HVORDAN FUNGERER LOJALITETSPROGRAMMET

  1. Hvordan fungerer lojalitetsprogrammet?

    Når du bestiller noe på www.Clarins.no, vil du automatisk opptjene lojalitetspoeng du kan bruke på fremtidige kjøp.

    Tjen ett poeng for hver 10kr du bruker online (ikke inkludert moms, leveringskostnader, rabattkoder og online gavekort).

    Når du legger inn en bestilling, vil poengene bli lagt til din konto. De opptjente poengene vil automatisk bli kreditert din konto 30 dager fra den dato ordren ble sendt fra lageret.

    Poengene er gyldige i 2 år.

    Når du har fått 150 poeng, vil du automatisk motta en e-post med en rabattkode du kan bruke på www.Clarins.no. Denne rabattkoden vil gi deg 100kr i avslag på din neste bestilling.

    Lojalitetskoder utløper 6 måneder fra utstedt dato.

MINE POENG

  1. Min konto

    Dine opptjente poeng vil vises i din konto under "Mine belønninger". "Mine belønninger"-siden vil først vise dine opptjente poeng, deretter vises de poengene du har brukt med gyldig rabattkode/r. Du vil også få en historisk oversikt over tidligere rabattkoder du har benyttet deg av. Under "Mine poeng" vil du se din kjøpshistorikk med alle poengene du har opptjent og status.
  2. Hvordan sjekker jeg poengene mine?

    Når du logger deg inn i din konto og klikker på "Min Clarins" knappen, vil du se poeng som er på vei til deg, tilgjengelige poeng og poeng du har utløst i "Mine belønninger".

    1) Avventende poeng: Når du bestiller noe på Clarins.no, vil poeng bli tildelt din konto. Poeng du har opptjent ved kjøp vil vises på din konto og ha en ventetid på 10 dager før de kan innløses.

    2) Tilgjengelige poeng: Etter de 10 dagene fra utsendelse har gått, vil opptjente poeng bli tilgjengelige på din konto. Poeng er gyldige i 2 år.

    3) Poeng som kan innløses: Etter at du har oppnådd 150 tilgjengelige poeng, vil du automatisk motta en kupong med en rabattkode med en verdi på 100kr som du kan bruke på din neste bestilling. Lojalitetskoder utløper 6 måneder fra utstedelsesdato.
  3. Jeg har allerede kjøpt på www.Clarins.no. Har jeg allerede en personlig konto på nettstedet?

    Nei, du må opprette en konto på Clarins.no for å få tilgang til lojalitetsfordeler i den norske nettbutikken.
  4. Hvor mange poeng får jeg for et kjøp?

    Takket være vårt lojalitetsprogram vil du ved å bestille en gyldig ordre på www.Clarins.no automatisk opptjene poeng som du kan bruke på fremtidige kjøp.

    Alle registrerte kunder vil motta poeng. Du kan opptjene poeng på en av to måter:

    Alle som registrerer seg med en konto vil automatisk opptjene 20 poeng.
    Kjøp av produkter gir deg 1 poeng per 10kr du har brukt (ikke inkludert leveringskostnader, rabattkoder eller kjøp betalt med online gavekort.)
  5. Hvordan bruker jeg de tilgjengelige poengene mine?

    Etter at du har mottatt 150 poeng, vil du automatisk motta en e-post med en rabattkode du kan bruke på www.Clarins.no. Denne rabattkoden gir deg 100kr til din neste bestilling. For å bruke koden, kan du ganske enkelt lime den inn i "Lojalitetskode" boksen underveis i betalingsprosessen. Når en rabattkode har blitt akseptert, vil den vises på siden med oversikt over ordren. Vær oppmerksom på at du kan bruke én lojalitetskode per ordre, og du kan kombinere den med andre gavetilbud som ikke krever en rabattkode på nettsiden, så lenge det totale beløpet med benyttet lojalitetskode er over det påkrevde beløpet.

    Når du har fått tilsendt lojalitetskoden, vil poengene bli trukket fra din poengsaldo.

    Clarins-poeng har ingen verdi i kontanter og kan bare innløses mot produkter fra www.Clarins.no.

    Lojalitetskoder er ikke bundet til deg. Kanskje du ønsker å gi dem til en venn, men en rabattkode kan kun brukes én gang.

    Lojalitetskoder utløper 6 måneder fra utstedelsesdatoen.

    Hvis en ordre som genererte poeng blir returnert, vil antall poeng opprinnelig opptjent bli trukket fra din poengsaldo.
  6. Hvor lenge gjelder poengene mine?

    Poengene har en gyldighet på 2 år.
  7. Hva skjer med poengene mine hvis jeg ikke bruker dem før de utløper?

    Poengene dine er gyldige i 2 år, og hvis de ikke er brukt innen den tid, vil de forsvinne fra kontoen din.
  8. Hvorfor oppdateres ikke poengene mine?

    Poeng du har opptjent ved kjøp vil vises på din konto og ha en ventetid på 10 dager fra den dagen ordren din ble sendt, før de kan innløses.

    Etter at de 10 dagene har gått, vil opptjente poeng bli tilgjengelige og lagt til din saldo.

MIN LOJALITETSGAVE

  1. Kan kupongen min kombineres med andre kampanjetilbud?

    Vær oppmerksom på at du kan bruke én rabattkode per ordre og kan kombinere den med andre gyldige tilbud som ikke krever en rabattkode på nettsiden, så lenge totalverdien på ordren med lojalitetskode er over det påkrevde bruksbeløpet.

    Legg merke til at Build Your Own Kit er ekskludert fra alle tilbudskampanjer, inkludert lojalitetskoder.
  2. Kan jeg hente gaven min i en butikk?

    Nei, lojalitetskoder kan kun benyttes på Clarins.no