
Levering og Retur
- RETURREGLER
- LEVERINGSMÅTER, -TIDER OG -KOSTNADER
- ENDRE LEVERINGEN MIN
- SPOR LEVERINGEN MIN
- SPOR MIN RETUR
RETURREGLER
-
Hva er returreglene deres?
Har du ombestemt deg?
Din tilfredshet er av største betydning for oss, og vi er glade for å gi deg muligheten til å returnere bestillingen gratis.
Prosessen er veldig enkel:
1. Fyll ut returdokumentet som fulgte med i pakken. For hver vare som returneres, må du skrive årsakskoden og antallet til høyre for produktlisten.
2. Pakk varene på en egnet måte og legg returdokumentet i pakken.
3. For å opprette en bytte eller retur sending følg https://retur.posten.no/?q=22clarinssm%C3%A5retur
Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss her.
4. Fyll ut avsender og hva du returnerer (skriv ordre nr i referans felt), klikk "Lag returettikett", velg så "Skriv ut returettikett", lim så adresselappen på pakken, porto er da belastet vår avtale.
5. Da er det bare å levere sendingen på posten. Ved å klikke linken og taste inn retur kode, godtar du våre betingelser for retur.
6. Gå deretter til nærmeste avleveringssted.
Vær oppmerksom på at pakken din må returneres innen 14 dager etter mottakelse.
Vi tilbyr ikke innbytte eller kreditnota, bare refusjon. -
Hvordan returnerer jeg et produkt fra bestillingen min?
Hvis du ønsker å returnere ett eller flere produkter fra bestillingen din, kan det ikke gjøres enklere.
Prosessen er veldig enkel:
1. Fyll ut returdokumentet som fulgte med i pakken. For hver vare som returneres, må du skrive årsakskoden og antallet til høyre for produktlisten.
2. Pakk varene på en egnet måte og legg returdokumentet i pakken.
3. For å opprette en bytte eller retur sending følg https://retur.posten.no/?q=22clarinssm%C3%A5retur
Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss her.
4. Fyll ut avsender og hva du returnerer (skriv ordre nr i referans felt), klikk "Lag returettikett", velg så "Skriv ut returettikett", lim så adresselappen på pakken, porto er da belastet vår avtale.
5. Da er det bare å levere sendingen på posten. Ved å klikke linken og taste inn retur kode, godtar du våre betingelser for retur.
6. Gå deretter til nærmeste avleveringssted.
Vær oppmerksom på at pakken din må returneres innen 14 dager etter mottakelse.
Vi tilbyr ikke innbytte eller kreditnota, bare refusjon.
Vil du vite mer om sporing av retur?
Kundeserviceteamet vårt er tilgjengelig via kontaktsiden vår. Ha returnummeret ditt for hånden for å forenkle behandlingen av forespørselen din. -
Når blir jeg refundert?
Returforsendelser behandles og refunderes av teamet vårt innen 10 dager etter mottak av pakken på lageret vårt.
Pakken min har blitt returnert til lageret deres, men jeg har ikke mottatt en e-post med bekreftelse på refusjon innen ti dager?
Vi ber deg kontakte vårt kundeserviceteam via kontaktsiden vår.
Ha bestillings- og returnummeret ditt klart for å forenkle henvendelsen. -
Tilbyr dere innbytte?
Nei, vi tilbyr bare refusjon for returnerte produkter.
For å kjøpe produktet du ønsker, ber vi deg om å legge inn en ny bestilling. -
Er det gratis å returnere bestillingen min?
Absolutt!
Din tilfredshet er av største betydning for oss, og vi er glade for å gi deg muligheten til å returnere bestillingen gratis.
Prosessen er veldig enkel:
1. Fyll ut returdokumentet som fulgte med i pakken. For hver vare som returneres, må du skrive årsakskoden og antallet til høyre for produktlisten.
2. Pakk varene på en egnet måte og legg returdokumentet i pakken.
3. For å opprette en bytte eller retur sending følg https://retur.posten.no/?q=22clarinssm%C3%A5retur
Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss her.
4. Fyll ut avsender og hva du returnerer (skriv ordre nr i referans felt), klikk "Lag returettikett", velg så "Skriv ut returettikett", lim så adresselappen på pakken, porto er da belastet vår avtale.
5. Da er det bare å levere sendingen på posten. Ved å klikke linken og taste inn retur kode, godtar du våre betingelser for retur.
6. Gå deretter til nærmeste avleveringssted.
Vær oppmerksom på at pakken din må returneres innen 14 dager etter mottakelse.
Vi tilbyr ikke innbytte eller kreditnota, bare refusjon.
LEVERINGSMÅTER, -TIDER OG -KOSTNADER
-
Hvilke leveringsmåter tilbyr dere?
Vi tilbyr standard hjemlevering med UPS Standars og henting med UPS Access Point.
Vær oppmerksom på at vi leverer kun til UPS Access Points i Oslo-området.
Alle bestillinger som legges inn før klokken 15.00 sendes samme dag (mandag til fredag, unntatt helligdager)
Leveringskostnader er inkludert med fra en verdi på 500 kr.
Bestillinger kan leveres kun til fastlands-Norge.
*Leveringstiden avhenger av leveringssoner og kan ta opptil 2 dager lenger. -
Kan jeg få bestillingen min levert til en annen adresse enn hjemmeadressen min?
Når du logger på Clarins.no-kontoen din, får du tilgang til en adressebok som lar deg registrere en annen leveringsadresse enn faktureringsadressen.
Når du bestiller, velger du ønsket leveringsadresse.
Sende en gave? Ikke noe problem! Pakken blir levert til angitt adresse med en følgeseddel hvor prisen ikke fremgår. -
Hvilke destinasjoner dekkes?
Bestillinger på Clarins.no kan leveres kun til fastlands-Norge.
Vær oppmerksom på at med UPS Access Points vi leverer kun til Access Points i Oslo-området. -
Er det gratis å returnere bestillingen min?
Absolutt!
Din tilfredshet er av største betydning for oss, og vi er glade for å gi deg muligheten til å returnere bestillingen gratis.
Prosessen er veldig enkel:
1. For å opprette en bytte eller retur sending følg https://www.posten.no/retur/
2. Når du får spørsmål om retur kode taster du koden som du finner på kvitteringen om følger med i pakken. Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss her.
3. Fyll ut avsender og hva du returnerer (skriv ordre nr i referans felt), klikk "Lag returettikett", velg så "Skriv ut returettikett", lim så adresselappen på pakken, porto er da belastet vår avtale.
4. Da er det bare å levere sendingen på posten. Ved å klikke linken og taste inn retur kode, godtar du våre betingelser for retur.
5. Gå deretter til nærmeste avleveringssted.
Vær oppmerksom på at pakken din må returneres innen 14 dager etter mottakelse.
Vi tilbyr ikke innbytte eller kreditnota, bare refusjon. -
Må jeg betale toll for ordren min?
Clarins sender deg produktene dine fra vårt lager i Belgia, men ingen fare - vi betaler alle kostnader knyttet til toll ved den norske grensen. Ingen tilleggskostnader, på toppen av det du ser når du bekrefter ordren din i kassen, vil belastes deg for at du skal motta din ordre.
Noen ganger vil det være en liten forsinkelse i levering på grunn av tollprosessen, men du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for at pakken din skal komme frem så fort som mulig og har justert leveringsforsinkelsen du ser i kassen for være så nøyaktige som mulig.
ENDRE LEVERINGEN MIN
-
UPS Access Point: Kan jeg endre leveringsadressen?
Hvis du vil bruke et annet Access Point enn det du valgte da du bestilte, ber vi deg opprette en UPS My Choice-konto på ups.com og legge inn en direkte forespørsel om at pakken din blir omdirigert til et annet Access Point.
Vær oppmerksom på at vi leverer kun til UPS Access Points i Oslo-området.
Vær oppmerksom på at denne endringen bare kan utføres hvis pakken ikke allerede har blitt levert. -
hvordan kan jeg endre leveringsadressen min?
Ingen grunn til panikk hvis leveringsadressen for bestillingen din er feil: du kan endre den.
Når pakken din er overlevert til leveringstjenesten, vil du bli sendt en e-post der du enten kan velge et leveringstidspunkt eller endre leveringsadressen. -
UPS: hvordan kan jeg endre leveringsadressen min?
Ingen grunn til panikk hvis leveringsadressen for bestillingen din er feil: du kan endre den.
Opprett en UPS My Choice-konto på ups.com, og registrer en direkte forespørsel om at pakken din blir omdirigert til et annet leveringspunkt eller til en annen leveringsadresse.
SPOR LEVERINGEN MIN
-
Hvordan sporer jeg levering av pakken?
En bestillingsutsendelse på e-post vil bli sendt til deg så snart pakken din blir hentet av vår leveringstjeneste. Du finner sporingsnummeret og en kobling for å spore Clarins-bestillingen din i e-posten.
Hvis du har opprettet en konto, kan du også klikke på «Spor din bestilling»-koblingen i «Min konto»-delen.
Hvis du har sporingsnummeret ditt:
– Gå hit for å spore pakken din sendt med DPD & PostNord
– Gå hit for å spore pakken din sendt med UPS -
Når blir bestillingen min levert?
For at bestillingen din skal sendes samme dag, må den legges inn før kl. 15.00. Etter klokken 15.00 sendes bestillingen neste virkedag.
Leveringstjenesten forplikter seg til å levere innen følgende tidsfrister, avhengig av alternativet du har valgt:
– UPS standard hjemmelevering: Maksimalt 5 til 8 virkedager
– UPS Access Point-henting (kun i Oslo): Maksimalt 4 til 8 virkedager -
Jeg har ikke mottatt et sporingsnummer
En e-postbekreftelse sendes så snart pakken din er hentet av den valgte leveringstjenesten. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten, må du først sjekke at den ikke har gått inn i søppelposten. Hvis dette ikke er tilfelle, går du til «Min konto», deretter til «Mine bestillinger» og i «Mine produkter og Prøver», da finner du:
– Din bestillingsstatus
– Oversikt over bestilte produkter
– En kobling til «Spor din bestilling»
SPOR MIN RETUR
-
Pakken min blir returnert. Når får jeg pengene tilbake?
Returforsendelser behandles og refunderes av teamet vårt innen 10 dager etter mottak av pakken på lageret vårt.
Pakken min har blitt returnert til lageret deres, men jeg har ikke mottatt en e-post med bekreftelse på refusjon innen ti dager?
Vi ber deg kontakte vårt kundeserviceteam via kontaktsiden vår.
Ha bestillings- og returnummeret ditt klart for å forenkle henvendelsen. -
Bestillingen min ble ikke levert og ble returnert. Hva kan jeg gjøre?
Hvis leveringstjenesten ikke klarte å levere pakken eller avlevere den på et leveringspunkt, blir pakken din returnert til oss.
Alle returpakker er gjenstand for refusjon. Vi anbefaler derfor at du legger inn en ny bestilling.