Min Konto
- OPPRETT EN KONTO
- MIN PERSONLIGE INFORMASJON
- ENDRING AV PERSONLIG INFORMASJON
- ABONNEMENT PÅ NYHETSBREV
- SLETTE KONTOEN MIN
OPPRETT EN KONTO
-
Hva er fordelene med å opprette en online-konto?
Med online-kontoen din vil du kunne:
Motta 15% medlemsrabatt på alle produkter på nettstedet (med kun noen få unntak)
Følge fremdriften for bestillingen din.
Finne detaljer for dine kjøp i butikk og online.
Administrere og endre din personlige informasjon.
Sjekke lojalitetspoengene dine og rabattkupongene.
Se og redigere listen over favorittartikler.
Sende inn anmeldelser om produktene våre.
Du kan også dra nytte av alle fordelene med vårt lojalitetsprogram: Clarins Club!
All angitt informasjon er strengt konfidensiell. Den vil utelukkende bli brukt av interne avdelinger i Clarins for å foreta en levering eller betjene deg bedre, og vil aldri bli gitt videre til tredjepart. I samsvar med den franske loven "Informatique et Libertés" nr. 78-17 fra og med 6. januar 1978, har du rett til å få tilgang til, rette, motsette deg og slette data som berører deg ved å kontakte Clarins. For å gjøre dette, vennligst kontakt oss ved å fylle ut kontaktskjemaet vårt. -
Hvordan oppretter jeg en konto
For å opprette en online Clarins-konto, klikk på «Logg inn»-fanen øverst på skjermen.
Skriv deretter inn e-postadressen din:
Du kan deretter opprette passordet ditt i samsvar med sikkerhetsstandardene:
Til slutt angir du din personlige informasjon slik at du raskt kan bestille online:
Ikke glem å dra nytte av vårt velkomsttilbud! Få 100kr i rabatt på din første online-bestilling på 600kr eller merhvis du godtar å motta våre nyhetsbrev! -
Jeg har gjort et kjøp i butikken eller i et Clarins-utsalg – har jeg allerede en personlig konto på Clarins.no ?
Din personlige konto på Clarins.no opprettes ikke automatisk når du kjøper noe i en Clarins-butikk eller i et Clarins-utsalg.
Hvis du oppga e-postadressen din ved kjøp i butikk, er det enkelt å opprette din personlige konto på Clarins.no. E-postadressen din blir automatisk gjenkjent når du angir den i påloggingsskjemaet, og du vil motta en e-post for å aktivere kontoen din.
Hvis du på kjøpstidspunktet ikke oppga e-postadressen til oss, må du opprette din personlige konto på Clarins.no.
MIN PERSONLIGE INFORMASJON
-
Jeg har glemt passordet mitt
Fra «Min konto» kan du hente passordet ditt ved å klikke på Glemt passord-koblingen.
Bare angi e-postadressen din og bekreft forespørselen. En kobling for å tilbakestille passordet ditt vil bli sendt til e-postadressen din.
Merk: av sikkerhetsmessige grunner vil denne lenken bare være gyldig i noen få minutter. -
Hva er personvernreglene deres?
Vi legger stor vekt på at personvernet for brukere av nettstedet vårt samt gjeldende lovbestemmelser overholdes.
Du får tilgang til hele personvernerklæringen vår via denne koblingen. Følgende emner er dekket:
Når samler vi inn din personlige informasjon?
Hvilke personopplysninger samler vi inn?
Hvorfor samler vi inn din personlige informasjon?
Hvem deler vi din personlige informasjon med?
Hvordan beskytter vi din personlige informasjon?
Hva er våre regler for mindreårige?
Hva er våre regler om informasjonskapsler?
Hvordan håndteres innholdet du deler på sosiale nettverk ved hjelp av hashtags?
Hvor lenge oppbevares personopplysningene dine?
Hvilke rettigheter har du angående din personlige informasjon, og hvordan kontakter du oss?
ENDRING AV PERSONLIG INFORMASJON
-
Jeg har glemt passordet mitt. Hva kan jeg gjøre?
Fra «Min konto» kan du hente passordet ditt ved å klikke på Glemt passord-koblingen.
Bare angi e-postadressen din og bekreft forespørselen. En kobling for å tilbakestille passordet ditt vil bli sendt til e-postadressen din.
Merk: av sikkerhetsmessige grunner vil denne lenken bare være gyldig i noen få minutter. -
Hvordan kan jeg endre min personlige informasjon?
Har du endret navn, leveringsadresse eller e-postadresse?
Du kan oppdatere all personlig informasjon ved å logge på «Min konto», deretter klikke på «Profil» og til slutt på «Personlige detaljer»:
Du vil da kunne velge hvilken informasjon du vil oppdatere:
ABONNEMENT PÅ NYHETSBREV
-
Hva er fordelene med å abonnere på Clarins' nyhetsbrev?
Holde kontakten med oss og lære alt om Clarins' verden!
Fordi Clarins liker å gi deg noe å glede deg over hele året. Du får tilgang til mange fordeler:
Eksklusive tilbud
Spesielle gaver
Clarins' nyheter om våre produkter og tjenester
Ikke vent lenger – registrer deg i dag! Gå til bunnen av hjemmesiden vår.
Ikke glem å dra nytte av vårt velkomsttilbud! Få 100kr i rabatt på din første online-bestilling på 600kr eller merhvis du godtar å motta våre nyhetsbrev! -
Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet?
Vi synes det er beklagelig at du vil forlate oss ...
For å avslutte abonnementet, klikker du på koblingen for avmelding nederst i et av våre nyhetsbrev.
Hvis du har opprettet en onlinekonto, kan du også gjøre dette fra kontoen din. Gå til «Min konto» og klikk på «Min personlige informasjon».
Du vil kunne si opp abonnementet på all eller deler av informasjonen vi sender ut:
SLETTE KONTOEN MIN
-
Hvordan sletter jeg Clarins.no-kontoen min?
Vi beklager at du ønsker å slette Clarins-kontoen din.
For at vi skal slette kontoen din online, ber vi deg kontakte kundeserviceteamet vårt via kontaktskjemaet vårt.
Du vil bli bedt om identitetsbevis av sikkerhetsmessige årsaker.
Vil du bare endre e-postadressen din? Gå til delen «Endre min personlige informasjon» -
Hvordan sletter jeg all personlig informasjon hos Clarins?
I tråd med gjeldende regelverk, har du rett til å få tilgang til, rette, slette og overføre informasjon om deg, samt retten til å motsette deg og begrense behandlingen av slik informasjon. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt. Du kan også gi veiledning for lagring, sletting og avsløring av personlig informasjon skulle du avgå med døden.
For å utøve disse rettighetene, må du sende oss en forespørsel med bekreftet identitet:
Ved å sende en e-post til vårt kundeserviceteam på kundeservice-no@online.Clarins.no
Per brevpost til følgende adresse:
Clarins France
12, avenue de la Porte des Ternes
75017 Paris
Frankrike
Vi vil informere deg om tiltakene som er iverksatt etter forespørselen din så snart som mulig, og innen maksimalt én måned etter at forespørselen er mottatt. Vi forbeholder oss imidlertid retten til ikke å iverksette tiltak på forespørsler som er åpenbart grunnløse eller overdrevne.
For mer informasjon, vennligst les vår personvernerklæring.